Strona głównaHurtownia materiałów budowlanychInfolinia +48 22 756 30 79złóż zamówienie
Strona główna » Częste pytania
znajdĄ produkt
  • Strona główna
  • O nas
  • Częste pytania
  • Transport
  • Regulamin
  • Zapytanie
  • Kontakt
  • Pomoc
  • PHU Janols
  • Hurtownia Materiałów
    Budowlanych i Wykończeniowych
  • 05-510 Konstancin - Jeziorna Chyliczki
    ul. Śniadeckich 1
  • Tel./fax: (0-22) 750-30-79
    Kom (0) 602-260-751,
    e-mail:
  • Godziny pracy: pn-pt 7 - 18, sob 7 - 14


Częste pytania
  • Czy moje dane są bezpieczne?
  • Tak, Państwa dane przechowywane są na potrzeby realizacji zamówienia na serwerze wyposażonym w profesjonalne zabezpieczenia, póĽniej są usuwane.
  • Czy zakupy przez internet to kupowanie kota w worku?
  • Nie, ale dużo zależy od sposobu działania konkretnego sklepu. Na każdym etapie zakupów JANOLS dostarcza Państwu niezbędnych informacji:
    1. Cena produktu jest znana i podana brutto.
    2. JANOLS szanuje Państwa czas i podaje aktualną cenę na stronie internetowej.
    3. Cena transportu jest znana. Przy każdym produkcie otrzymujecie Państwo dokładną informację o warunkach dostawy.
    4. Przy wyborze produktu lub materiałów służymy poradą. Jeżeli wybór materiałów na podstawie danych przedstawionych w internecie jest utrudniony, to pracownicy firmy JANOLS chętnie udzielą fachowej porady.
    5. Płatność przy odebraniu towaru. Zapłata następuje dopiero wtedy, gdy macie Państwo pewność, że towar spełnia warunki zamówienia i nie został uszkodzony w trakcie transportu.
  • Czy ceny podane na stronie zawierają podatek VAT?
  • Tak, wszystkie ceny podawane na stronie JANOLS zawierają podatek VAT czyli BRUTTO.
  • Dlaczego ceny w sklepie JANOLS są niższe niż w innych sklepach?
  • Wysokość cen produktów oferowanych przez JANOLS wynika z przyjętego modelu biznesowego, którego głównym założeniem jest oferowanie Klientom wygodnej formy zakupów w możliwie najniższych cenach w pominięciu pośredników.
  • Czy cena produktu zawiera opłatę recyklingową?
  • Tak, na niektóre ceny produktu jest pobierana opłata recyklingową.
  • Czy kupując kilka produktów jednocześnie otrzymam niższą cenę?
  • Zakup kilku produktów jednocześnie bardzo często stwarza możliwość dodatkowej oszczędności pieniędzy ponieważ możecie Państwo skorzystać z tzw. promocji pakietowych producenta, których przykłady prezentujemy na stronie głównej. Ponadto kupując kilka produktów jednocześnie często istnieje możliwość obniżenia kosztów transportu. Najlepszym przykładem są tutaj dostawy w Warszawie i okolicach.
  • Czy można odebrać towar z siedziby sklepu?
  • Tak bez ograniczeń.
  • Ile wynosi koszt dostawy?
  • Koszt dostawy jest podany w regulaminie, lub obliczane do każdej budowy osobno.
  • Czy koszt dostawy zależy od ilości produktów?
  • W zależności od sposobu dostawy:
    1. Warszawa i okolice - koszt dostawy własnym transportem sklepu NIE ZALEŻY OD ILOŚCI PRODUKTÓW.
    2. Dostawa kurierem na terenie całego kraju - koszt dostawy kurierem lub spedycją ZALEŻY OD ILOŚCI I WAGI PRODUKTÓW.
  • Kto płaci za dostawę?
  • Koszt dostawy ponosi Klient. Janols dokłada wszelkich starań, aby koszt ten był możliwie najniższy.
  • Jak dostarczane są ciężkie przesyłki lub materiały?
  • Przesyłki ciężkie lub materiały są dostarczane za pomocą samochodów ciężarowych wyposażone w HDS lub windę . W przypadku dostaw realizowanych firmą kurierską albo samochodami dostawczymi (czyli Warszawie i okolicami lub dalsze odległości) trzeba udzielić pomocy kierowcy przy wnoszeniu lub zorganizować rozładunek w swoim zakresie. Rozładunek materiałów trzeba uzgodnić z firmą JANOLS.
  • Czy można sprawdzić zawartość przesyłki w obecności kuriera?
  • Tak, zawartość przesyłki można a nawet należy sprawdzić w obecności kuriera pod kątem ewentualnych uszkodzeń transportowych oraz zawartości przesyłki. I opisać na liście przewozowym.
  • Co zrobić, gdy dostarczony towar jest uszkodzony?
  • Pracownik firmy kurierskiej zobowiązany jest do sporządzenia protokołu reklamacji.
  • Czy dostawca może wynieść materiały do mieszkania?
  • Tak ale to już trzeba się dogadać z kierowcą który pomoże przy rozładunku. Ale przeważnie trzeba zorganizować sobie pomoc.
  • Co oznacza czas realizacji zamówienia podany przy produkcie?
  • Czas realizacji zamówienia podany przy produkcie oznacza po ilu dniach roboczych, licząc od dnia zamówienia produktu będzie on dostarczony do odbiorcy. Jest to wartość przybliżona i może się zmieniać nie zależnie od nas.
  • Dlaczego nie wszystkie produkty posiadają informacje o czasie realizacji zamówienia?
  • Materiały, których dostępność zmienia się nie posiadają informacji o czasie realizacji zamówienia. Każdorazowo pracownicy firmy JANOLS informują Państwa, gdy znany jest już termin realizacji zamówienia.
  • Czy można ustalić dokładną godzinę dostawy?
  • Tak jeśli dostawa jedzie bezpośrednio z firmy JANOLS. Jeśli jest dostarczana prze Kuriera wtedy dokładna godzina dostawy przesyłki nie jest znana, zawsze jest podawany przedział czasowy, z reguły wynoszący kilka godzin. Dla przykładu:
    Poniedziałek-Piątek: 8.00-18.00; Sobota: 8.00-16
  • Ile wynosi czas gwarancji?
  • Czas gwarancji udzielanej na produkty przez producenta wynosi od 3 do 24 miesięcy. Czasami gwarancja jest wystawiana na dłużej przez Producenta np.: Leier Kominy na 30 Lat.
  • Czy towary oferowane przez sklep są pełnowartościowe?
  • Tak, oferowane przez sklep materiały są fabrycznie nowe i pełnowartościowe.
  • Czy karta gwarancyjna dołączona do produktu jest wypełniona?
  • Z reguły karta gwarancyjna nie jest wypełniona ponieważ znajduje się wewnątrz fabrycznie zapakowanego produktu. Janols wypełnia ją po przesłaniu pocztą na adres sklepu; Klienta nie obowiązują jakiekolwiek terminy - może przesłać gwarancję do wypełnienia nawet po dwóch latach od zakupu. Należy pamiętać, że większość producentów dla ważności karty gwarancyjnej wymaga okazania dowodu zakupu.
  • Czy można dokonać zwrotu towaru?
  • Tak. Tylko z dokumentem zakupu Faktura lub Paragon ale nie później niż 30dni od daty zakupu. Oprócz zapraw które maja w swoim składzie Cement, lub materiał ( towary ) które był specjalnie sprowadzane na zamówienie np.: tynki, farby, itd...
  • Kto ponosi koszt transportu w przypadku zwrotu towaru?
  • W przypadku zwrotu towaru koszt transportu ponoszony jest przez Klienta.
  • Co zrobić, gdy produkt zepsuje się w trakcie użytkowania?
  • W przypadku wystąpienia usterki należy przygotować kartę gwarancyjną oraz dokument zakupu i zgłosić usterkę telefonując do infolinii serwisowej producenta bądĽ do najbliższej placówki serwisowej. Adresy oraz telefony z reguły podane są na karcie gwarancyjnej, lub zgłosić się do firmy JANOLS.
  • Od kiedy działa sklep internetowy JANOLS?
  • Sklep internetowy JANOLS rozpoczął działalność w 2000 roku i był jednym z pierwszych na rynku. Początkowo oferowaliśmy ok. 200 produktów Od 2009 działa nowy sklep internetowy jest to prawie 20 000 produktów, które można nabyć zarówno przez internet, jak również w siedzibie firmy.
  • Czy można złożyć zamówienie osobiście w siedzibie Janols?
  • TAK. Zamówienia na produkty z oferty JANOLS można w siedzibie firmy lub poprzez internet lub telefon.
  • Czy można zmienić dane Nabywcy na fakturze?
  • Nie, nie ma możliwości zmiany danych Nabywcy na fakturze po jej wystawieniu. Dlatego też konieczne jest podanie prawidłowych danych w momencie składania zamówienia.
  • Czy można uzyskać duplikat faktury VAT?
  • Tak, oczywiście. Duplikat jest wysyłany pocztą lub może być odebrany z firmy JANOLS - wedle Państwa życzenia. Ale duplikat musi być czytelnie podpisany z datą otrzymania i odesłana do firmy.
  • Co zrobić aby otrzymać fakturę VAT lub Paragon?
  • Faktura VAT wystawiana jest przez sklep JANOLS standardowo do każdego zakupionego produktu albo paragon fiskalny. Wystarczy zatem złożyć zamówienie, aby otrzymać fakturę VAT lub Paragon. Po otrzymaniu paragonu można zmienić na fakturę ale nie póĽniej niż od wystawienia 7dni.
  • Czy można podać inne dane do faktury a inne do dostawy?
  • Tak, można. Dane te należy podać podczas składania zamówienia.
  • Czy można otrzymać kilka faktur na towary z jednego zamówienia?
  • Tak, jednak informacja ta musi być podana w zamówieniu w polu informacje dodatkowe.
  • Czy można otrzymać faktuę VAT z datą wcześniejszą niż data zakupu?
  • Nie, nie ma możliwości otrzymania faktury VAT z datą wcześniejszą niż data zakupu.
  • Kiedy dokonuje się płatności?
  • Wybór momentu zapłaty za zakupy w Firmie JANOLS należy do Państwa:
    1. Po odebraniu towaru (gotówką, płacone kierowcy)
    2. Przed odebraniem towaru (przelew gdy dostawa jest dostarczana kurierem lub spedycją). Płatność w firmie Janols przed dostawa na budowę.
  • Czy można zapłacić gotówką przy odbiorze towaru?
  • Oczywiście. Płatność następuje po dostarczeniu i sprawdzeniu towaru.
  • Czy można zapłacić kartą kredytową?
  • Nie. Nie posiadamy terminala.
  • Czy można zapłacić przelewem po dostawie?
  • Nie. W przypadku płatności przelewem środki muszą wpłynąć na konto Firmy JANOLS przed dostawą towaru. Wydruk potwierdzenia płatności nie jest honorowany. Przelew musi być potwierdzony prze Bank.
  • Jak dokonać wyboru odpowiedniego produktu?
  • Jeżeli mają Państwo problem z wyborem produktu, to w pierwszej kolejności sugerujemy skorzystanie z narzędzia filtrującego, znajdującego się na stronie internetowej w każdej kategorii produktowej . Jeżeli wybór nadal jest trudny, pracownicy Firmy JANOLS udzielą Państwu wszelkich niezbędnych informacji na temat produktów.
  • Czy materiały zakupione w JANOLS posiadają gwarancję?
  • Tak. Większości sprzedawane materiały przez JANOLS posiadają polską gwarancję producenta.
  • Jakie jest źródło pochodzenia produktów oferowanych przez JANOLS?
  • Wszystkie oferowane przez JANOLS materiały pochodzą od polskich przedstawicielstw producentów, posiadają gwarancję oraz polską instrukcję obsługi lub są widoczne na opakowaniach.
  • Jakie jest wyposażenie produktów (narzędzi, elektronarzędzi itd.)?
  • Każdy sprzedawany przez Firmę JANOLS produkt posiada wyposażenie standardowe zgodne z podanym w opisie produktu na stronie internetowej. Jeżeli w opisie produktu podane jest wyposażenie opcjonalne (dodatkowe), to oznacza, że można je nabyć za dodatkową opłatą.
  • Czy kolor produktu przedstawiony na zdjęciu jest dokładnie taki, jak w rzeczywistości?
  • Firma JANOLS dokłada wszelkich starań, aby prezentowane zdjęcia produktów oddawały ich kolor oraz proporcje możliwie najwierniej jak to jest możliwe. Należy jednak pamiętać, że indywidualne ustawienia monitora komputerowego oraz jego parametry mogą powodować niewielkie przekłamania w kolorystyce i kształcie.
  • Czy wszystkie produkty z oferty Janols znajdują się w magazynie?
  • Nie. Cześć materiałów jest pod zamówienie.
  • Czy można sprawdzić działanie sprzętu w siedzibie firmy?
  • Klient ma możliwość sprawdzenia zawartości opakowania w celu kontroli, czy towar jest komplety oraz czy nie posiada uszkodzeń mechanicznych. Tak ma możliwości podłączenia sprzętu i sprawdzenia jego działania jeżeli zapoznał się z instrukcją użytkowania.
  • Jak można złożyć zamówienie?
  • Forma zamawiania towaru jest dowolna i zależy tylko od Państwa:
    1. Poprzez stronę internetową JANOLS. Jest to preferowana forma ponieważ umożliwia Państwu podgląd szczegółów zamówienia a jednocześnie eliminuje możliwość wystąpienia pomyłki.
    2. Telefonicznie. W rozmowie z pracownikiem zostaną ustalone wszelkie szczegóły zamówienia.
    3. Wysyłając e-mail. Należy podać dane teleadresowe oraz wskazać zamawiane produkty a zarazem czy Faktura czy Paragon.
    4. Faksem. Należy podać dane teleadresowe oraz i wskazać zamawiane produkty zarazem czy Faktura czy Paragon.
  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?
  • Czas realizacji zamówienia wynosi średnio od 1 dna do 3 dni robocze od momentu złożenia zamówienia do momentu dostarczenia Państwu towaru. O dokładnym terminie realizacji zamówienia będziecie Państwo poinformowani przez pracownika JANOLS. Jeżeli dany produkt nie jest dostępny lub czas oczekiwania byłby zbyt długi, zostanie Państwu przedstawiona propozycja alternatywnego materiału.
  • Czy można dokonać zmiany po złożeniu zamówienia?
  • Tak, można. Należy jednak pamiętać, że dokonanie zmiany w złożonym zamówieniu może ale nie musi opóĽnić jego realizację. Jeżeli mają Państwo wątpliwości jakie materiały lub urządzenia wybrać, sugerujemy skorzystanie z porady pracowników firmy JANOLS.
  • Czy można zrezygnować z zamówienia?
  • Tak, można. Jeżeli zdarzyłoby się, że zrezygnują Państwo z zamówienia przed jego dostarczeniem, wskazane jest jak najszybsze powiadomienie sklepu JANOLS. Nie można zrezygnować z zamówienia gdy towar jest specjalnie sprowadzany dla klienta w takim przypadku już nie możliwe wycofanie się z zamówienia.
  • Czy można złożyć zamówienie w siedzibie firmy?
  • TAK.
  • Czy można zamówić towar, którego nie ma w ofercie sklepu?
  • Tak, można. W wyjątkowych sytuacjach może zdarzyć się, że w ofercie JANOLS nie będzie ujęty produkt, który chcieliby Państwo zakupić. W takiej sytuacji prosimy o telefon lub e-mail i podanie materiału lub produktu który jest poszukiwany.
  • Czy można wskazać innego odbiorcę towaru niż osoba zamawiająca?
  • Tak, można. Wystarczy poinformować o tym JANOLS, jednak nie póżniej niż 1 dzień roboczy przed terminem dostawy lub podać telefonicznie przed dostawą.
  • Dlaczego na stronie sklepu Janols nie trzeba się logować, aby złożyć zamówienie?
  • Rozwiązanie to zostało przyjęte dla Państwa wygody oraz bezpieczeństwa i szybkości realizowania zamówienia. Nie muszą Państwo zakładać konta, wysyłać żadnych potwierdzeń ani pamiętać hasła. Wystarczy wybrać produkt za pomocą przycisku "Dodaj" a następnie kliknąć "Złóż Zamówienie", gdzie należy podać swoje dane i zamówienie jest złożone. Jest to najszybsza i najprostsza forma zakupów.
  • Do czego wykorzystywane są dane podawane w zamówienia?
  • Dane teleadresowe podawane w zamówieniu wykorzystywane są tylko w celu realizacji zamówienia.

dotMateriały budowlanedotChemia budowlanadotMateriały izolacyjnedotNarzędzia i sprzęt budowlanydotArtykuły sanitarne, elektrycznedotInne materiały

© 2009 Janols.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone
O NASdotPOLITYKA PRYWATNOŚCIdotKONTAKT
OSTATNIA AKTUALIZACJA: 2014-02-18, ILOŚĆ PRODUKTÓW: 524